برگزاری مسابقه بصیرت فاطمی 

برگزاری مسابقه بصیرت فاطمی 

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹
امیررضا امیری گفت: با توجه به هم زمانی ایام فاطمیه و حماسه ۹ دی، مسابقه بصیرت فاطمی با همکاری مسئول کتابخانه ولایت کانون، برگزار شد.

«امیررضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام فاطمیه، با کمک و مشارکت بچه های مسجدی کانون، ایستگاه صلواتی درب ورودی مسجد امام صادق (ع) راه اندازی شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: در این ایستگاه صلواتی بسته های فرهنگی متناسب با این ایام به صورت رایگان در بین عزاداران حضرت زهرا (س) توزیع شد.



وی با اشاره به همکاری و مشارکت بچه مسجدی های کانون در سیاه پوش کردن مسجد و محله، بیان کرد: از آنجایی که در شرایط کرونایی قرار داریم بنابراین مراسم عزاداری هر شب با حداقل جمعیت، به مدت ۲ ساعت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




امیری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با توجه به هم زمانی ایام فاطمیه و حماسه ۹ دی، مسابقه بصیرت فاطمی با همکاری مسئول کتابخانه ولایت کانون، برگزار شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج اضافه کرد: به همین منظور کتاب هایی در مورد سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) به علاقمندان معرفی شده و پس از برگزاری مسابقه، به ۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.



وی ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برشمرد و اظهار کرد: همچنین به همت کتابخانه ولایت و کانون امیرالمومنین (ع) در سالروز حماسه ۹ دی نمایشگاه مجازی بصیرت برگزار شد.



امیری ادامه داد: در همین راستا بخشی از کتاب های موجود در کتابخانه با محتوای ۹ دی برای معرفی به علاقمندان در گروه مجازی کانون منتشر شد تا از این طریق آنها با این کتاب ها آشنا شده و برای امانت به کتابخانه کانون مراجعه کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج تاکید کرد: اگر مسلمان در زمان حضرت علی (ع) بصیرت داشتند قطعا حوادث آتش زدن درب منزل آن حضرت و نیز به شهادت رسیدن حضرت زهرا (س) به وقوع نمی پیوست.



وی در خاتمه عنوان کرد: پس می طلبد با توجه به همجمه های دشمنان بر ضد دین و ولایت قشر جوان و نوجوان را با معارف اهل بیت (ع) آشنا کرده و در این خصوص روشنگری کرد.

پایان پیام/ 586